Què és?

Integratic vol impulsar i contribuir a la integració de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació en els centres educatius adherits a la Fundació Escola Cristiana de Catalunya, tot afavorint el canvi de cultura necessari per tal d'afavorir la introducció del nou paradigma educatiu.

L'objectiu del Projecte Integratic és facilitar i donar suport a l'elaboració i el desenvolupament d'un pla d'integració de les TIC en tots els àmbits de l'escola.

El Projecte Integratic s'organitza en nivells progressius i utilitza una metodologia de formació-acció amb suport i assessorament personalitzat. A través dels serveis que incorpora Integratic, els responsables de l'escola tindran la formació i el suport indispensable per a poder realitzar els canvis per a respondre a les necessitats educatives actuals.