Estructura

El Projecte Integratic estableix una sèrie de nivells que responen a una planificació estructurada d'un procés d'integració estàndard de les TIC en un centre educatiu.

S'estableixen tres nivells més un de preliminar , i cada un es composa d'una sèrie d'objectius que van lligats a unes activitats i tasques determinades. La superació d'un nivell va associada al compliment dels objectius corresponents.

La planificació dels terminis per a l'assoliment dels objectius de cada nivell els establirà cada centre. De la mateixa manera que cada centre aplicarà el Projecte Integratic des d'un punt de partida diferent, la temporització del desenvolupament pot ser també, diferent.

Malgrat tot, els centres que adoptin el Projecte Integratic, hauran d'adaptar la planificació als calendaris de formació dels mòduls de formació que integren el Projecte.

Els nivells són:

NIVELL PRELIMINAR

•  L'objectiu és la incorporació del Projecte Integratic a l'escola.

PRIMER NIVELL

•  L'objectiu és analitzar la realitat del centre, dissenyar i desenvolupar el Pla d'integració de les TIC al centre.

SEGON NIVELL

•  L'objectiu és implantar a l'escola del Pla d'integració.

TERCER NIVELL

•  Revisar i millorar el Pla d'integració, desenvolupar subprojectes i equips de millora.

s preveu també, un programa d'activitats, que té per objectiu la formació complementària: Dimecres TIC, monogràfics, seminaris, tallers, ...